Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Huff, det har jeg. Jeg har 1,5 måned igjen til jeg skal føde, og jeg er tvunget til å sykemelde meg p.g.a vond rygg. Føler jeg går på veggene her hjemme, og misunner de som kan gå på jobb. Ville egentlig valgt å ha smerter på jobb istedetfor å daffe rundt hjemme. Det er en uvant situasjon for meg, fordi jeg alltid har hatt mye å ta meg til med jobb og studier. Noen som føler det samme? Noen tips til hva man kan gjøre etter man har sortert, alfabetisert og finryddet alt hjemme? Hehe...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ah, samma her. Var liksom et lite nederlag for meg å bli sykemeldt, for jeg er vant til å gjøre noe hele tiden omtrent... Men, koser meg litt også nå skal jeg være helt ærlig. Er lite som blir gjort pga bekkenet da, så føler meg ganske udugelig. Har ikke noen tips til deg. Selv har jeg begynt litt med hobbyen "scrapbooking", og det er litt gøy - hadde jeg bare hatt noen bilder å jobbe med. Gleder meg til babyen kommer, da blir det andre boller. Og nå skal vi begynne å flytte og slik snart (til nytt hus), så da får vi litt å henge fingrene i. Da føler jeg meg kanskje litt mer til nytte og...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 nei hjelpe meg.var sykemeldt fra 7 ukers graviditet pga hyperemisis(extrem svangerskapskvalme)da jeg var gravid første gang og låg på sykehuset i en mnd og fikk ikke lov å jobbe mer etterpå .er man syk er man syk.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Veit åssen du har det! Er vel egentlig i ferd med å bli litt smårar jeg, har gått hjemme siden midten av Juni jeg.. Får ikke lov å jobbe noe mer i svangerskapet heller! Ikke klarer jeg å gjøre ting hjemme heller, skulle ønske at jeg orket/klarte å holde det strøkent hjemme siden jeg går hjemme hele dagen, men men...
mammaen til Luca Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jepp, er ikke laget for å gå hjemme. Fikk faktisk kranglet meg til en aktiv sykemelding så jeg kom meg på jobb en uke. Etterpå følte jeg meg litt bedre, og nå får jeg ikke lov til å jobbe lenger. Skal liksom være hjemme å gjøre klart til babayen kommer, men det er jo ikke det jeg vil heller. Vet altså ikke hva jeg vil! Forvirra jeg.
hu'mor Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jobbet helt fram til jeg måtte gå ut i permisjon tre uker før. Nå har jeg vært hjemme halvannen uke, men kjeder meg sånn at jeg dro på jobben et par dager forrige uke. Er jo litt ensomt hjemme. Føler meg jo helt frisk, selv om det begynner å bli litt tungt....
Lars'a Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Kjenner meg veldig igjen i det dere sier, føler meg helt ubrukelig og udugelig! Det værste er at jeg ikke kan gjøre så mye hjemme heller, får kynnere bare jeg klør meg i hue! Men nå har jeg klart å krangle meg til aktiv sykemelding, og det anbefales! Sitter hjemme å pusler på hjemmekontoret, og er på jobben når jeg føler for det selv. Dagene går mye fortere, og når jeg slapper av så slapper jeg virkelig av så lenge jeg vet at jeg skal jobbe litt imorgen igjen. Og ikke minst, humøret er mye bedre. Ble rett og slett litt deprimert den måneden jeg gikk 100% sykemeldt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå