Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Håper på svar her, vet ikke riktig om dette er rette plassen og spørre, men ingen andre bedre alternativ Etter jeg ble gravid (er nå ca. 33 uker på vei) har jeg fått sinnsykt mye hår på magen dette er ikke noe trivelig, og ubehagelig å tenke på.. snakka me jordmor å lege. lege sier det forsvinner etterpå, men det sier ikke jordmor.. har heller ikke særlig tru på at det bare forsvinner etterpå! liksom har aldri fått hår får at det så forsvinner uten barbering.. Lite morsomt å tenke på når jeg til sommeren ikke kan gå i bikini eller noe som helst Og ikke nåkk med det men det begynner å bli værre å værre.. hårene blir mørkere å lengre.. MÅÅ jeg virkelig barbere hele magen min etter fødselen?? dette er ikke noe morsomt å få pga at man er gravid altså....
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 eg og fekk det, men hos meg forsvant de etter fødsel.
ceso Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 jeg hadde så mye hår på magen at datteren min på 4 sammenlignet meg med de apene hun pleier å se på animal planet med meg... er 7,5 mnd siden fødsel og jeg har ikke mer hår på magen nå enn jeg ellers har hatt før barn.. blitt så fin atte... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå