imsdal med julesmak Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har skrytt på meg at jeg skal lage julegave til søsteren min på 22 i år. Noen tips til ting som kan være populært? Lurte litt på å strikke og tove en håndveske men vet ikke om det er sånt som er skikkelig ut nå? Hun er en smule mer motebevisst en sin søster kan man si. )
Den drygaste Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 hva med å lage en beret? det er et musthave denne vinteren
imsdal med julesmak Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Det er en sånn lue ting sant? Vet du hvordan man lager det? )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 jeg lagde busdagsgave til min søster på 18 i sommer. å hun ble SUPER glad. jeg dro på sånn perlebutikk og fikk de til og hjelpe meg og lage et smykke. det ble super fint. og da kan du jo bruke akkurat de fargene og den stilen søteren din liker. fins det noen sånn perlebutikk i nerheten av deg?
lille_my:) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 jeg ville stryrt unna tova veske.... har selv faatt det, og den har blitt liggende i skapet... en fin gave, men kanskje ikke til en i begynnelsen av 20-aarene.... det gaar an aa "strikke" soelvarmbaand, relativt tykk soelvtraad man bruker, hvor an fletter inn perler etc (stort utvalg i hobbybutikker). et bredt armbaand er kjempestilig! ikke saa vanskelig aa lage heller! det fikk jeg av en venninne som hadde laget det, og det var kjempestilig!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 ååå, lille_my:), sånne er kjempefine!!! jeg hadde blitt kjempeglad for det, og jeg er 23 år... )
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Hehehe... Tovet veske hadde ikke jeg blitt glad for, men det er meg da;-) Hva med å strikke noen fiiine votter da?
lille_my:) Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 ja, jeg synes oxo de er knallfine:) er 24;)
imsdal med julesmak Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Har laget smykke med perler og sånt til henne før. Men sånne ting skal helst være ekte (altså kjøpt dyrt i butikk) hvis hun skal bli fornøyd )
Den drygaste Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 ja sånn stor luesak jeg aner ikke hvordan man lager det, kanskje du finner oppskrift hos noen lokale sy og strikkeforretninger jeg strikker ikke selv men syns beret er kjempefint!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 du kan lage til meg da ) trenger ikke ekte jeg....
Mammapudding Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Strikk votter, lue og skjerf som matcher:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå