Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Det går vannkopper i barnehagen for tiden. Jenta mi på 2år har de 2 siste dagene ikke vært helt iform. For en time siden så så jeg ei "klase" med 5-6 røde prikker på det ene låret hennes. Nå har hun også fått et par på overarmene, og litt på magen. Er det slik vannkoppene begynner? Det er kun utslett på en måte, ikke blemmer, men det kommer vel etter hvert da?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 kan høres ut som det ja.. sønnen min hadde vannkopper i sommer og da begynte det med en prikk her og en der. kommer blemmer etter hvert ja... det er jo deilig å bli ferdig med det..!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 ganske sikkert vannkopper. tips til lindring av kløe *hvitvask-kjøpes på apotek.(jeg fikk tak i en i sverige som var bedre enn den de selger i norge) *bade barnet i badevann tilsatt potetmel(prøvde ikke dette selv,men vet mange som har gjort det) *la barnet sove med hansker på om natten(så hun ikke klorer seg i søvne) lykke til-det er godt når du er ferdig med det-da får hun det ikke igjen
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Ja, jeg ønsker jo at hun skal få det nå når hun er så liten, men ikke akkurat NÅ! Reiser til Thailand neste uke. Turen ble bestilt for 6mnd siden.... Kjedelig å måtte avbestille nå.....:-(
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 ja da er det ikke så gøy... man får jo ikke fly med vannkopper og det tar vel en uke ca før de tørker inn. du kan jo rekke det? håper dere får reist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå