Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Noen som er med på treff på formiddagen i neste uke? Tenkte sånn i 11-12tiden... kan jo evt ta det på vestkanten...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 dere fra andre kanter av bergen er selvfølgelig også velkommen! Men treffet dere har onsdager klokken 15:00 passer veldig dårlig for oss=( hadde vært greit å være hjemme igjen til klokka 3 så vi får spist middag=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 JAAA... vi er med. ja kl 15 passer dårlig for oss også. spes når det er i byn. blir kjørende i kø både fram og tilbake. det er så stress.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 høres flott ut! kan for den saks skyld ta det denne uka også altså! samme for meg, er stort sett hjemme om dagene, men er styr å reise helt til byen og vil dessuten være hjemme når sambo kommer hjem så vi kan spise middag=) Du kan jo dra med deg goodyear også... Kan treffes på vestkanten eller her hos meg... har greit med plass og bor rett ved vestkanten... jeg kan bake kake hvis vi skal ha det her altså=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 ja jeg syntes også det er kavete å dra til byn. bruker jo nesten en time. og til vestkanten, "bare" 35 min. kake høres veldig deilig ut altå. ; ) har sendt hun linken til tråden på msn, hun var ikke pålogget nå. men hun blir sikkert med.vet ikke om jeg kan denne uken. skal ha visning på søndag. og sambo er på sjøen, så jeg må ordne alt alene. men kan jo ta det i begynnelsen av neste uke?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Heisann... Det hørtes jo kjempekoselig ut... Skal sjekke om jeg å kan være med, bor jo på Askøy så da er d ikke langt veien å kjøre... Gir beskjed så fort jeg noe helt sikkert... Regner med det blir en oppdatering på klokkeslett og hvor henne? Klem...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 det går fint=) jeg kan bake flytende sjokoladekake jeg =) Hehe... Du får ha lykke til på visning da! Står den på finn eller? Lyst å sende meg link på pm? vil se=)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Det må du gjøre, bare å komme!!! hadde vært veeeldig greit å ta det her så slipper jeg å gå en meter... hehe=) når passer for deg da?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 åhh.. gjett om det fristet da.. takk for det. tror huset blir lagt ut på fredag. kan legge ut linken da. kommer nok til å stå på finn ja.
Anonym*Gullklump* Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Meg og Thobias er med:o) Bare til å komme med dag og klokkeslett..
Gjest Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 det er bra=) hvilken dag passer for dere? jeg foreslår førstkommende mandag i 11/12-tiden her hos meg...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Heisann Tenkte å slenge meg på om du har plass til flere? simelisa: Om du skal så kan jo vi kanskje sitte på med deg etterpå? Så gjør vi slik du sa, at jeg bare tar stolen og ikke basen;)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Hei:) Vi har veldig lyst å bli med altså, må bare høre med legen først om jeg kan dra så langt. Men det blir jo veldig snart veldig mye kortere for meg, i og med at vi flytter til Melkeplassen den 1. desember:) Jeg savner dere!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 mandag passer kjempebra for meg ihvertfall!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 sauen: nå er forresten huset vårt lagt ut for salg http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11665269&sid=3cabJasOo412577&pos=1&tot=12&WT.svl=Link
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Mandag er helt topp her og!!! Annette, har du fått snakket med din kjære? Gi meg en lyd når du vet om du kan=)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Mamma 1 gang og bobleplast, det går helt fint! Ok, da blir det: meg bobobaby simelisa Mamma 1 august Bobleplast TES_86 Stemmer ikke det? passer mandag klokka 11/12 for alle? Og skal vi ta det her hos meg? I så fall: hvem mangler veibeskrivelse? Men dersom noen hadde hatt mulighet til å ikke ta med vogn hadde det vært greit, gangen er så lang og tynn så har ikke plass til så altfor mange vogner... hihi=)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 Bobobaby: for et hus! kjempefint! jeg vil også ha så stort hus=( tjener dere en del på det hvis dere får den prisen eller?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. november 2007 #19 Skrevet 9. november 2007 takk takk... : ) liker huset såå godt. blir litt trist å flytte fra det, men orker bare ikke mer av den lange veien. ja om vi får det, så tjener vi litt på det. vi betalte 1.950.000 for et år siden. vi har ikke gjort noe annet enn å installere 2 steamdusjer og legge laminat på 2 rom.
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 heei hei.. Ja, no må vi nesten få fingeren ut..hehe! E det plass til oss to på mandag og eller?? =)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #22 Skrevet 10. november 2007 Sevfølgelig=) du fikk veibeskrivelse sant?
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 10. november 2007 #23 Skrevet 10. november 2007 Jeg er der nok sikkert ikke før klokka 12;) Lusket er b-menneske, og jeg kan på en måte ikke skrytepå meg å være morgenfugl jeg heller;)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #24 Skrevet 10. november 2007 det går fint vettu! du fikk pm sant? alle som ikke har fått veibeskrivelse må si ifra! Jeg kan sikkert få bakt en kake og laget kaffe men ellers har jeg ikke så veldig mye i hus tror jeg så blir nok ikke fullt koldtbord her nei=( gidder ikke handle på morgenen heller... =)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 10. november 2007 #25 Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg fikk den:) Jeg skal se om jeg får laga noe godis jeg også. (har blitt flink jente igjen og gått tilbake til vegandietten min:)) gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå