lille_my:) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 sitter aa flirer for meg selv... bestemoren til samboeren min har offisielt blandet seg inn i vaart sexliv!!!!! under forrige familiemiddag gikk hun diskret opp til samboren min og sa det var viktig at jeg satt paa toppen naar vi hadde sex naa som jeg har faatt saa stor mage for ikke aa skade babyen! *ler* hun er veldig opptatt av graviditeten og gleder seg saa veldig til aa bli oldemor, saa hun kommer med gode raad til stadighet... maa innroemme at dette kom noe overraskende paa fra en gammel katolsk dame... he he
~Roskva~ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Lol, ja de kan være rare de bestemødrene. Da min sambos bestemor synte det dro i langdrag før vi ble gravide, tilbød hun oss et lynkurs i hvordan man laget barn...
lille_my:) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 *ler* jeg syntes jo saan er saa utrolig pinlig jeg da:) he he! hun har heldigvis ikke gitt kursing;)
Miss RM Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Bestemor til min samboer maste på oss i flere år før vi endelig ble gravide. (Hun lurte også på om vi trengte hjelp til å finne ut hvordan babyer ble laget...) Kommentaren hun kom med da vi fortalte at det var noe på gang glemmer jeg aldri.. "Har du endelig vært bortpå a` nå?!?" På skikkelig nordlending-dialekt, hehe...
*1+1=2 små* Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 sitter og ler så jeg griner her!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Hehe.. Bestemødre er noen pussige skapninger.. Min snakker også rett fra leveren... Og en gang så spurte hun meg og sambo om hvordan slike lesber gjorde det. Om de bare "banket", sa hun mens hun klappet hendene sammen... Men det finnes vel også mye fint i plastikk å få kjøpt nå, sa hun etterpå... hehe... Syns det er vittig jeg. Morsomt at de faktisk tenker i de baner fortsatt. =)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror nok min mormor er av annen kaliber... Hun lurer på om hunden eller noen andre er slemme mot meg, og peker på strekkmerkene på siden.... Opplyst, sier du?! Haha...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Hehe.. Hun har ikke bare fått litt dårlig syn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå