håper på vinterbarn Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Lurer på hva jeg skal ha asså ??? Vanskelig, hva er vanlig??
Marande Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Her blir det dåp neste søndag, og da blir det koldtbord. Hadde det til førstemann og da kan folk forsyne seg av det de selv ønsker, veldig greit, men det kan kanskje bli litt dyrt også da, om man ikke handler inn alt selv, eller vet av noen som ordner slikt billig. Vi betaler 125kr for kuverten, og det er veldig billig og mye mat. Men er mange som bruker sodd/kjøttsuppe også da
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vi skal ha gryte med alt tilbehør..
~Englemamma~ Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Vi skal servere koldtbord. Det er enkelt og godt
pandabjørn Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 vi skal ha koldtbord som vi hadde med førstemann, synes det er greit og enkelt og så slipper jeg å lage maten selv
Ioren Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Her blir det sodd Mest vanlig der jeg kommer fra, ikke så venlig her vi bor nå, men for meg er det det som er mest "riktig" =)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Vi snakker om å ha gryterett med ris og baguetter eller koldtbord. Siden at jeg er alene og har lite penger blir det sikkert gryterett. Er dyrt med koldtbord til 10 personer. Men det som er litt kjipt er at vi har MASSE hvalkjøtt i frysern, som er veldig eksklusivt, men siden at vi ikke vet hvor mange som spiser det, så er det vanskelig å lage det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå