Gå til innhold

Føde i Fredrikstad??


Kaysa;-)

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her inne som har termin i februar og skal føde på Fredrikstad sykehus?? Jeg har termin 7 februar og har meldt meg på fødselforbredende kurs i Fredrikstad lørdag 12 januar. Noen flere som skal på kurs? Er nyinnflyttet til byen fra Oslo og tenkte å henge meg på BMI treff i på Peppes. Noen flere som skal dit?? mange spørsmål på en gang..Håper på svar.

 

Mvh Heidi med liten gutt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei jeg skal også føde på Fredrikstad med termin 6 feb og venter også en liten gutt . har en jente fra før som blir 2 år i feb . kommer fra moss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Kanskje vi sees på fødestua..har du tenkt deg på fødselforbredende kurs? eller kanskje det er mest for de som ikke har født før...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Jeg skal føde på Fredrikstad og har termin 23. februar.

Jeg skal på det fødselsforberedende kurset den 12. januar, så vi sees der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12. februar, og skal føde i Fredrikstad. Jeg er også ganske ny i denne byen. Skal på kurs 12. januar, men det er i Moss på "Det gule huset". De mente det ble så fort fullt på det her i Fredrikstad. Noen som skal på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært veldig gøy og blitt med på Peppes, men onsdagen passer egentlig veldig dårlig. Jobber seint da. Var visst andre også onsdagen ikke passet for. Noen som har forslag til andre dager som passer bedre? Jeg kan egentlig alle andre dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 220208, og er nyinnflyttet i Moss. Mange er som har flytter til "nye byer" i Østfold. Vil bare si at det er treff på Mikrobryggeriet torsdag 221107 kl 19.00 for gravide/ nybakte mødre i Moss/ omegn. Selv er er jeg seks mnd på vei med barn nr 2 :-) Se på BIM-treff-.sidene, hvis noen er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Jeg skal også føde i Fredrikstad. Har termin 17/2-08. Ikke lenge til!!

 

Noen som skal på omvisning på sykehuset 7/1-08?

 

Hilsen Heidi som har en liten Rasmus i magen. (Hvis Volvat ikke har tatt feil da...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...