Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Nå skal jeg dra og hente min nye laptop. Lekker, liten sak, 12" skjerm, 1,9 kg, 160 GB og 2 GB ram, webcam og fingertrykkavlesing. Artig leke til en så materiell dame som meg!! Mmm... gjett hva jeg skal ha med i senga i natt!! Hihi, så kan gubben bare sitte der med vår nåhavende dinosaur!! *fryder seg*
TabXtra Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 He, he. Tipper gubben blir misunnelig både på at Pc'n får være med deg i senga, og ikke minst at hans er større og eldre enn din Og da snakker jeg ikke om utstyret han har mellom stortærne!!!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hihi, for en gangs skyld så skal det man har mellom knærene være så lite og lett som mulig;-) Mm... holder på å innstallere herligheten nå, jeg er veldig spent på hva han sier når han kommer hjem! Husker en tråd her inne da en eller annen "sambo" kjøpte laptop uten å konfrontere fruen og da ble det ramaskrik... hihihihihi...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Har dere med laptop i senga?? Steike, for et kjedelig liv dere har....
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg aner misunnelse;-) Du ville heller tatt med deg din nye uberfancy laptop i senga, enn den kjedelige mannen du har holdt ut med i x antall år;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå