ranja Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Nå er det noen få dager til termin, og noe begynner å skje. Da jeg var på toalettet i natt kom det ut rødbrunt blod. Trodde det var slimproppen, men så ikke noe slim. Det kom også ut litt rødbrun væske da jeg var på toalettet litt senere. Har ringt til føden, og det var der de nevnte det kunne være tegningsblødning, og at jeg bare må vente å se hva som skjer. Det har fortsatt med noen få dråper utover dagen hver gang jeg går på do og tisser, en slags rødbrun utflod. Jeg har tatt på bind i tilfelle det kommer mye, eller vannet skulle gå. Kjenner et press nedover i bekkenet, og av og til presser det mot urinblæra. Men har ikke rier, selv om jeg kjenner at jeg er litt stiv i ryggen. Andre med liknende erfaring?
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 hei:) min fødsel startet med tegningsblødning. hadde hatt rier i noen timer først før jeg plutselig begynte å blø. d rant skilkkelig og jeg trodde det var vannet som var gått, men da jeg gikk på do så va alt helt rødt. ble skikkelig redd for jeg hadde ikke trodd at tegningsblødning var så mye, men alt gikk fint og blødningen avtok etterhvert. 10 timer senere hadde jeg lille gutten min i armene:) lykke til:)
Håpefull mamma Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 jeg er kanskje dum som spør, men hva er tegningsblødning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå