hiffa Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg har ei jent epå 8 uker,, hvor lenge sover deres babyer på dagen?? når de er ca. p samme alder.. ute eller inne?
Entil? Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 min er også 8uker:) det varierer noe,avhenig av når vi står opp,og om vi er ute på besøk o.l,men som regel er dagene slik...har i denne uken begynt å legge han kl 1930 for natta nå,har tidligere lagt han rundt 2100,men han er så trøtt og grinete den siste timen...og det går strålende å legge han tidligere,mye mer fornøyd,men her er en vanlig dag hos oss... står opp mellom 0800-0900,spiser,skifter,koser og leker. blir trøtt rundt 1000,legger seg ute i vogna,og sover til ca 1300,spiser,koser,skifter og leker og blir tøtt igjen rundt 1430-1500,sover da til 1630-1700,og er da våken til vi begynner med kveldstellet og mat kl 1900,legger seg 1930,sov inatt til klokken 0200,fikk ren bleie og mat,og sov til 0700,da måtte jeg vekke han,for vi skulle til legen.... har prøvd å la han sove inne i senga si idag,for jeg var så trøtt selv,og ville prøve å legge meg litt...men da sov han bare litt over en time...så han sover mye bedre ute enn inne på dagtid,så har han alltid ute på dagen,men når kvelden kommer sover han hele natta i senga...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Mijn kar er snart 5 uker da:) så her er det stor variasjon i dagene.. hehe.. Men den siste uka har han hatt et slags "mønster"... Vi sto opp kl 0900 og han var våken til 11,30. sov da en times tid. Var våken fra 12,30-15,00. Spiste kjempe lenge, så ved 1530 tiden sovna han. Gikk en lang tur med vogna og han sov helt til kl 21! Måtte vekke han for at han skulle få spise,skiftet bleie og bade. Var våken til 2300 og sov da til kl 00,30. Måtte stå opp med han fordi han var så lys våken:=) hehe. Var våken til 0215. Sov da til kl 0700, fikk mat og sov videre til 0930. Ble litt rotete dette, men det virker iallefall som at han har en våken periode rundt midnatt... Aner ikke hvordan jeg evnt skal kunne forskyve denne, slik at han kan ha den tidigere på kvelden... Men det går seg vel til etterhvert:) Prøver iallefall allerede nå å lage tydelige skille mellom natt og dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå