Knerten :0) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei. Jeg er ei jente på på 28 år som venter barn i februar. Har lyst til å komme i kontakt med andre fra Lillehammer-området som har termin på samme tiden :0)
Meg og gutten min Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 hei du:) ja da jeg er fra Lillehammer, men vi har desverre ikke termin helt likt. jeg er 22 år og venter en gutt 12 mars:)men er ikke langt fra februar
fjåsa1980 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Heisann. 27år fra og bosatt på Lillehammer. Jeg har også termin i februar (25.feb).
Melkedrøm Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hei:) Jeg holder også til i Lillehammer, og venter nr 1 den 4 feb
Meg og gutten min Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 så artig at vi er fler da:) skulle nesten hatt BIM treff vi da.
Knerten :0) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Så fint at det er flere av oss som venter barn i februar-mars. Kanskje vi kunne blitt litt bedre kjent?? Hadde jo vært morro med et BIM-treff ja:0) Jeg har ikke bodd på Lillehammer så lenge og går for tiden sykmeldt, så jeg er åpen for å bli kjent med nye mennesker:)
Meg og gutten min Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 ja jeg er 50% sykemeldt jeg også så det hadde vært greit å møte noen:) dessuten hadde det vært supert og hatt noen man kunne trille litt med da de små kommer ut syntes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå