♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Magne som har måtte tatt denne tidlig i svangerskapet? Hvordan gikk det?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg tok den i uke 28-29 pga mye diabetes i familien+noen kilo for mye. Men den gikk helt fint var perfekt, ikke for høy i det hele tatt Men fy fader og søtt de greian jeg drakk var!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ja, jeg tok det med nr. 1 også, men det var helt i slutten av svangerskapet. Helt forferdelig å drikke! Ikke for høyt dengang, så jeg satser på at det går greit denne gangen også. Jeg er skikkelig kvalm for tiden, så kan ikke si at jeg ser helt frem til det...
hildus Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Har tatt test i balle tre svangerskapene mine pga noen kilo for mye etterhvert. Tok nå i uke 31 tror jeg det var. Det er ikke veldig ekkelt det du skal drikke, tror det er fruktsukker i vann, smaker bare søtt og man må drikke mye!!! Husk å si at vannet må være veldig kaldt, da er deet tross alt litt lettere å få det hele ned.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Tok i uke 18 og igjen idag, uke 32. Helt utrolig ufyselig drikke, godt jeg er ferdig med det. Vet ikke svaret av dagens enda, men var helt fin i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå