babyboble Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hadde EL på Søndag og EL testen viser svak positiv enda, hvorfor? Noen som vet.
katlinka Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Er det ikke sånn at når EL-testen er positiv så skal begge strekene være like sterke?
babyboble Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Jo, jeg vet jeg ikke har EL for det hadde jeg på Søndag. Da testet jeg både pos med temp og EL test. Derfor jeg lurer på det. Hadde svak strek 8 dager før EL og fortsatt svak etter EL. Skjønner ikke hvorfor, men det er kanskje vanlig?
Babyønske �� Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Man har alltid et lite nivå av LH i kroppen. Det stiger i dagene før eggløsning, når en topp dagen før eggløsning og gå deretter tilbake igjen. Er ingen ekspert på dette, men regner med at nivået ikke faller til bunns med en gang ,men synker litt etter litt. Går jeg utifra da :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Åå, var det El tester du snakket om i går:) det er ingenting som heter svak positiv på EL tester. Dersom det er en strek der, men den ikke er like sterk som kontrollstreken, ja det er den negativ. Så den er negativ, du har ikke positive tester nå
har4barn Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg har aldri hatt en helt negativ el-test. (har bare prøvd med slike tester i to perioder, da:) ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå