Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg er gravid med mitt andre barn, og magen er da begynt å bli stor. Normalt onanerer jeg med at jeg legger en dyne eller pute mellom beina og gnir meg (liggende på magen) til jeg kommer.. Men nå er det vanskelig med magen i veien. Finner liksom ikke noen andre gode måter å onanere på... Hva gjør dere?? Kanskje jeg kan få noen tips.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 jeg ligger på ryggen og prer beina godt ut, gjerne foran et speil.. så bruker jeg fingrene til å masere klitten, og hele musa, gjerne med masse babyolje.. hmmmm det er deilig;)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg bruker også pute/dyne. men varierer med å sitte på puten..enten i sengen eller på en stol eller på toalettet(rir det liksom). Var nødt å være oppfinsom når jeg var gravid, men å legge seg i badekaret, med hånddusjen mot klitten funker bra;) spesiellt hvis man skrur av ytterste delen på dusjen , slik at det ikke blir så hard sprut!!! Eller så bruker jeg en kjennstand som jeg koser mot klitten, f.eks en kule(sprettballstørrelse - de har mye fint på lekebutikken) Lykke til iallefall, håper du fortsatt får til å onanere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå