Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Prøvde å sende deg en PM, men fikk ikke lov... Eller så har du sperret for post fra meg, hehe;) Ville bare si at jeg har ingen forkunskaper, og er heller ikke sånn overdrevet god i tegning. Men jeg liker interiør, og har hvertfall lyst til å forsøke meg på det studie=) Lykke til med dine studier da, jeg kommer sikkert til å sende deg flere PM med spørsmål om jeg melder meg på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå