Gå til innhold

Ang SA og litt forskjellig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal få formulert det spørmålet her men skel prøve, hehe. Er det noen som vet hvor lenge etter en SA hcg'en holder seg i kroppen? Jeg hadde en SA for snart 5uker siden og nå har jeg de samme symptomene som jeg hadde når jeg var gravid. Har tatt g-test idag som var negativ så det vil vel si at hcg fra forrige svangerskap er ute av kroppen?Det er sikkert bare tanta som er på vei men har bare så voldsom følelse av å være gravid, mer enn forrige gang tom.Kanskje bare hormonene som spiller meg et sikkleig puss men håper ikke det...

Dere som har hatt SA, hvordan var den første mensen?Hadde dere de samme følelsene på kroppen før tanta som dere pleier eller var det annerledes?

Hm..ble litt mye og kanskje rotete, men håper noen kan hjelpe:)

Ha en fin dag alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,æ hadd en sa i april å æ blødd i 3 uka etter sa`n!

blødningan va stor å kraftig,å hcg nivået sks gå ne etter 3-4uka etter at du har mista!

hvis du føle dæ gravid så kan du prøv å vent et par daga før du tar en ny test,når ska du ha tr da?

kan jo å vær at du kjenne at du ska ha den da vettu,men d e vanskeli å si....

har sjøl vondt i puppan no men æ vente tr på fredagen,så tru itj æ e gravid=)

ha en fin dag du å=)

Skrevet

Det er det som er, vet ikke når jeg kan vente TR for etter SA'n har jeg ikke giddi å testa etter EL ettersom jeg regna med at syklusen var helt på tur - men hvis en skal regne SA som mens så skal jeg ifølge syklusen ha TR på lørdag ca. Men har lissom på følelsen at jeg hadde EL på onsdag for to uker siden, men er jo bare en følelse...blir nok en test til helga hvis ikke tanta har kommet.

Takk for svar, synd å høre om din SA, aldri no gøy det der...Jeg blødde heldigvis bare i 8 dager - 3uker var voldsomt! Jeg har vanligvis ømme pupper og litt murring før mensen og gjerne i 8-9 før den kommer også. Men denne gang har jeg kjent så tydelige stikkinger, er trøtt og humørsyk og fryser som bare det (noe jeg også gjorde forrige gang jeg var gravid).

kanskje vi sitter her gravide begge to - det hadde vært gøy det=)

Skrevet

hehe,ja d har vært arti=)

hadd en exu i august å så æ har vært igjennom nok no,klare itj å mist nå mer tru itj æ....

men fikk engla nyhet idag da,vænninna mi e gravid=)

dæm har prøft i 1 år å så d va kjempearti,e så gla på hennes vegne=)

men du må ha lykke te vidre,håpe du e gravid....vil gjerne bli d før jul æ no,men da må æ kjapp mæ hehe=)

Skrevet

så gøy med venninna di da! Alltid hyggelig når det klaffer for folk som har strevd litt, selvfølgelig hyggelig for alle det klaffer for, men litt ekstra for streverne, hehe.

Huff, en exu må være ganske ille, du har jo absolutt fått din dose med motgang - før jul er ingen umulighet vet du!

Når vi begynte for snart ett år siden så hadde jeg som "mål" å enten ha barn eller være gravid til den jula som kommer nå, men kan se vanskelig ut det, men det er jo ikke noe en har så mye kontroll på, nå er jeg bare glad for at jeg faktisk kan bli gravid:)

Lykke til videre til deg også, og om ikke annet så får du kose deg med den voksende magen til venninna di frem til din egen begynner å ese,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...