Gå til innhold

Tilbake fra sjekk på St Olav.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nervevraket meg møtte opp i dag, etter vi hadde fått lånt oss en bil. For selvfølgelig måtte bilen vår streike i dag av alle dager!!!!!!

Aurora kom selv og tok undersøkelsen i dag, hun er så god den dama.. Kom sprudlende inn på rommet og ønsket oss velkommen tilbake. Kikket på alt! Hjertet ser fint ut, 4 kamre. Telte fingrene men ikke tærne. Lille rakker ville ikke ligge stille.. Vi fikk selv se den midtlinjen inne i hjernen som manglet hos Mikael, den var der ja! Alt så bare bra ut. Nakkefolden er normal. Ikke ryggmargsbrokk. Rakkeren er 7,5 cm som jeg forstår ut fra bildet (fikk 2 bilder!!) og jeg er ca 13,5 uke på vei, det stemmer bra ift min utregning. Hun sa at ut ifra denne ultralyd hadde ikke hun noen som helst mistanke om noe galt, men hvis vi likevel ønsker fostervannsprøve må vi ringe for time innen 2 uker. Jeg tok dobbeltest, får resultatet av den om en ukes tid. Og jeg skal dit igjen for terminbestemmelse osv i uke 18. Aurora sa at jeg sikkert får den vanlige ultralyden for terminbestemmelse på mitt sykehus også, men at de gjerne vil følge meg opp i tillegg. Så da slapp jeg å mase om det selv.. =)

Var også innom nyfødt intensiv i dag, og det var flere der som kjente meg igjen. De sa de hadde fått bildene av Mikael, og at de tenkte på oss og hvordan det gikk med oss. De ble så glade da jeg fortalte at det kommer en til.

Lettet nå, full av energi, må vel få gjort noe i huset nå når energien er her for den forsvinner vel rimelig fort igjen tenker jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! Så kjekt!! Er kjempeglad for din del.. Har fulgt med på innleggene dine.. Håper alt går fint denne gangen!!:-)

Skrevet

Så flott Lillegull!!! :D:D:D

Var det jeg sa til deg!! :D Er så innmari glad på dine vegne nå!! :D

Nå kan du virkelig puste ut og slappe av masse snuppa!! :D

Denne gangen går det bra!!! :D

Stor klem til deg!!! :D

Skrevet

Så bra!! Jeg har også fulgt med på innleggene dine, og er så kjempeglad på deres vegne for at dere venter barn igjen! Nå går nok alt bra! :) Masse klemmer fra meg

Skrevet

Hei Lillegull!

Så flott å høre at alt ser fint ut. Jeg var også på tidlig UL med en kvinnelig lege på St. Olav pga MA i forrige svangerskap, og var imponert over hvor detaljert man kunne se ting. Vi var også på ordinær UL på St. Olav, men da med en jordmor, og vi fikk ikke den samme medisinske gjennomgangen og forklaringene da, så jeg er overlykkelig over at jeg fikk den første UL-timen!

Lykke til framover, Lillegull! :)

Aurora, er det hun som har litt oransje hår??

Skrevet

Så bra, det måtte være en fantastisk beskjed å få:-)

De er flinke på St.Olavs ja, er så glad jeg skal føde der, føler meg veldig trygg. Vi har vært der mye i og med at dette er IVF-barn, og utrolig dyktige folk der nede!

Skrevet

Nei, det er Ilka (tror jeg hun heter). Aurora er en liten dame med mørkt hår..

Takk alle sammen!

Skrevet

så bra da!!!!!!!!!!!! nå håper æ du får slappet av å kost deg litt framover ja :) :)

det måtte jo være helt fantastisk å få den beskjeden ja :) :)

lykke te videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...