LapScouse Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Skal jeg konkludere med at det er nok i den ene da? Jeg pumper paa jobb og blir jo helt utrolig frustrert naar jeg ser skarve 30ml komme fra høyre bryst! Kommer vel over 70 på det andre. Er 100ml nok pr. måltid??? James er 8 mnd'er om 1 uke, og spiser yoghurt, middag og dessert og. Kjenner jeg er helt stressa ang. denne melka!
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hva med å legge ham til på den med minst i først og la ham tømme den? Jeg har det også sånn at jeg har en del mer i den ene, men han trenger nesten begge, så jeg bytter bare om på hvilket jeg legger ham til først på, for å sørge for at han tømmer dem annenhver gang...
katari Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 jeg har også skjev fordeling. den ene lekker så fort ungen spiser av den andre så pleide og legge henne på den først alltid. utstyrte meg med håndkle og byttet pupp hun fikk først. nå er det mye mer i den andre. jeg pumper også. har økt fra skarve 20-30ml til 100ml på kortid!mer spreng om natten da såklart.. hvor mye ungen skal ha kommer ann på vekten. ungen skal ha 150ml pr kg pr døgn. men i og med at ungen får annen mat, kan du dele opp svaret i måltider og kanskje bytte ut noen av de med mat?
trollet66 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg har hatt det slik hele tiden, har hatt omtrent dobbelt så mye melk i den ene som i den andre puppen. Legger alltid til den ¨lille¨ først og lar henne tømme den helt først, så tilbyr jeg neste om hun vil ha mer. Dette har økt prod i den ¨lille¨noe, den lilel er ikke så markant bitteliten lengre heller. Expat kaller dette ¨fenomenet¨ for fløtepupp og sportsdrikke pupp!!!!
Trine F Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde det også slik, men hos meg viste det seg at snuppa hadde vondt i nakken når hun lå på den siden mot min venstre pupp grunnet kiss-kidd. Du kan jo sjekke linken hvis du vil:) http://www.kiss-kiddforum.com/phpBB_norsk/phpBB/index.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå