Gå til innhold

Han nekter når pappa skal legge han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min snupp på 8mnd blir gal dersom far skal legge han.. Han hyler fra de går over dørstokken på soverommet.. Det er ille, han gråter så han brekker seg.. Det ender ofte med at jeg går inn og tar over. Da sovner han med en gang.. Jeg synger 3 små nattasanger og om han ikke sovner underveis, så sovner han med en gang etterpå.. Pappan har og forsøkt synging uten hell.. Han gjør det samme som meg, men det blir bare galskap av det.. Får ondt i meg av å bare høre på. Han ender opp med å gråte seg i søvn.. Tar ofte bortimot en time. Tar bare 5 minutter når jeg legger han og da uten gråt..

Hva kan vi gjøre. Han får ikke pupp på sengen så det er ikke det han vil ha. han vill rett å slett bare at jeg skal gjøre det.. Om jeg drar ut av huset på kafe en kveld har jeg ondt inni meg hele tiden og klarer ikke å slappe av fordi jeg vet hvordan det er hjemme.. noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! :)

De er ofte sånn i den alderen. Min er snart ti måneder og det er litt lettere, men fortsatt foretrekker han meg. Alle bøker jeg har lest anbefaler at man drar fra dem så lite som mulig i denne perioden, fordi de trenger å utvikle tillit til at mamma er der for dem (pappa er helt reelt sett ikke like viktig for gutten, han har ikke pupper). Følg instinktene dine og vit at det er en periode, ikke hele barndommen hans. Vet at det er et slag i ansiktet for likestillingsinnstilte par, verst for far, kanskje. Har snakket med flere som sier det går over når man slutter å amme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...