Gå til innhold

Nettsider hvor jeg kan bestille mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på motherhood.com, men lurer på om det er noen som vet om/har brukt andre amerikanske nettsider som er greie å bestille fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.gap.com er veldig grei. bra jeans og bomulls topper. Bestillte en del der nå jeg bodde i USA med mine forste 2. Denne gangen bor jeg i Norge, og har akkurat blitt fortalt selv om www.svangerskapet.no som har mye fint, spesiellt jeans. Ellers så er den enste andre jeg vet om her www.h&m.no, de har jo mye fint og greie priser. Eller skulle det kun være amerikansk??

Skrevet

Takk skal du ha =)

Tenkte i hovedsak på amerikanske fordi jeg har familie der som jeg kan bestille det til og som tar det med til meg når de kommer hjem. Men tar selvsagt gladelig imot tips om norske sider og! =) Er jo ikke så mye utvalg i butikkene, ikke når det gjelder ytterklær og sånn iallefall...Men ellers er jo moten ganske gravidvennlig i år =)

Skrevet

I see - skal det være fra USA kan du jo også prove

www.(a?)peainthepod.com og www.target.com. A pea in the pod er litt dyrere/finere. Target er rimeligere men fint og greit. Gap or Motherhood er jo også fine.

Synes faktisk selv at de har veldig fine mamma klær i Norge. Har også mye venner i USA som kan sende, men foretrekker faktisk og shoppe her denne gangen. Også er det jo veldig mye av moten nå som kan brukes veldig lenge ut i Graviditeten, store topper/kjoler over tights osv. Helt supert synes jeg, man kan jo faktisk bruke det etterpå også. Synes H&M har fine greie ting både av vanlige klær og mamma klær. Der har jeg hamstret my kjoler/topper, tights + div. mammaklær. Ellers så synes jeg både Polarnopyret, Svangerskapet på Majorstua, 9 måneder på Sandvika storsenter, Kappahl og Lindex har fine ting.

God shopping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...