77modell Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Kan jeg lage takkekort å sånt da? Jeg holder på å laste ned nå, takk! Men hvordan er det å lage kort i 15x15? Lager du i det formate du vil? Å Kan en bestille 15x15 i vanlige bilder? Herregud, sjønte nesten ikke den setningen selv en gang.............. Om jeg bestiller bilda på eurofoto foreksempel får jeg de i 15x15?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 ja, du kan lage takkekort også ) er mye fint å laste ned på scrapbook flair, heter "designer collections" vet at de har 15*15 på eurofoto, og de bildene du lager er 12*12, så da blir de vel forstørret eller hvit kant. har ikke prøvd, har bare printet ut på fotoskriveren til svigers når du åpner programmet kan du velge hvordan du vil ha bildet, 12*12, 10*13, postkort osv. du må bare prøve deg frem ) lykke til!!!
77modell Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ja har ikke klart laste det ned enda...............står at 100% er nedlastet, men finner det ikke gjen........Har søkt på hard disken også, men ikke faen om jeg finner det. Prøver å laste det ned en gang til nå OJ no ser det ut til det gikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå