*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Flere i samme båt? Testen negativt på søndag... Men ingen TR å se.. Skal teste til helga igjen om TR ikke har kommet...
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 jeg testet pestivt 5 dager over ikm, hadde kun negative tester frem til da;) lykke til;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Takk for det:o)
livk (nr.3 på vei) Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det er bare å håpe på det beste. Jeg er 3 dager over IKM, men tør ikke ta graviditets test. Blir så skuffet hver gang den er negativ. Så nå vil jeg heller leve i håpet.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Da er vi to.. Jeg tørr heller ikke teste, for vil ikke bli skuffa atter en gang.. Så skal heller vente så lenge jeg klarer:o)
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Er i samme båt ja... 6 dager over IKM, testet svaaaaaaaaaaakt positivt med stavtest fra billigtester og negativt med alt annet, så tør definitivt ikke å begynne å håpe ennå... Testet negativt senest i går, så nå skal jeg vente til over helgen hvis ikke tanta kommer. Krysser alt jeg har for alle oss som sitter i samme båt!!!!
lilletulle08 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Er i samme båt....eller 5dager over IKM...testet negativt på fredag.Har hatt noen murringer og stikking i underlivet,tipper TR er forsinket pga at jeg går rundt å venter og håper på at det skal være noe der.Tester imorgen eller kanskje fredag...for håpe på positivt svar da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå