Nr.2imai08 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg trenger tips til gode sko/støvler 2 åringen, slik at hun holder seg varm på beina. Det er kaldt her vi bor! Ser mange foretrekker kamik sine støvler, men er det bare jeg som syns de gir lite støtte? Har vært og kikka på Nesna-lobber, de er vel gode i tørr snø, men blir nok fort våte... Mye og velge mellom og jeg er rådvill:)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Viking eller Ecco Gore tex er helt supre. Nesna lobber er veldig varme, men litt klumpete og vanskelig å se forskjell på høyre og venstre sko. Og som du sier ikke så gode i vått vær.
mie76 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Er selv kjempefornøyd med Sorel-støvler. Gode og varme ned til - 30 grader (for dem som trenger det) og ikke klamme ved rundt null... De har gummi opp til vristen, så sneipen blir ikke våt selv om han tråkker i vann. De har innersko av ullfilt, som lett kan tas ut til tørk, om det skulle bli nødvendig. Jeg kjøpte de på Skoringen for 449,- Sjekk www.sorel.com
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hører egentlig ikke til her, men kikker innom siden det ikke er lenge til snuppa fyller to, men jeg tar sjansen på å svare på innlegget ditt jeg... Er kjempefornøyd med Sorel-støvlene som mie76 over her beskriver, anbefaler de på det varmeste =)
Nr.2imai08 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 tusen takk for svar alle sammen! Skal ta meg en tur i morra og kikke på de skoa dere har skrevet om! Da blir det nok en løsning:)
:)ettena:) Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 jeg oså sverger til sorel eller kamik. barnehagen anbefaler dem også.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Vi har både viking og sorell og begge er gode, men sorellskoene trekker inn vann rundt anklene der dressen strammer om det er regnvær for de er ikke vantette over der gummien er. Viking skoene er vantette.
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Viking er kjempegode sko. Har bruk de skoene på min sønn i snart 3 år nå. Og de tåler kulde ned til -20 grader. I tillegg tåler de slaps og vann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå