vipz82 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har de siste 2 dagene vært sengeliggende med feber.. Synes den lille har blitt så rolig siden da.. Prøver å terge henne med å flytte på og puffe, men får liksom ingen respons. Kjenner såvidt at hun rører på seg innimellom, men det er mye mindre enn hva jeg er vant til. Er 34+5 idag..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 nei,tror det skal nokså mye før babyen kan bli skadet av sånn.. den er veldig godt beskyttet-ikke minst for sykdom.. er selv syk,og går på pencillin kur
ann-k 82 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hei,det skal vel ikke være farlig å være litt syk under svangerskapet,men har lest/hørt at feber over tid ikke er bra for babyen,pga de kan bli "overopphetet",det er en grad varmere der barnet ligger enn i resten av kroppen,har jeg hørt da. Men er ingen lege,ring lege/jordmor du og prat med dem! Du kan også ta paracet i moderate mengder mot feberen. Men IKKE ibux.Den lille har det nok bare bra De tåler nok mer enn vi tror. Lykke til
saray Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 hei.jeg fikk kraftig influensa 2 uker før termin sist jeg var gravid.jeg ble nervøs og ringte jordmor som sa at det ikke skadet babyen i det hele tatt men var selfølgelig dumt hvis jeg gikk utslitt etter sykdom ut i fødsel.jeg fødte 2 uker etter termin så jeg var helt i form igjen. hun sa også at høy feber de første ukene i svangerskapet ikke er bra for babyen,men du er da lengre en det. som smertestillende burde du ta paracet hvis du kanmen på meg virker kun ibux og jeg har måtte ta en del av det i perioder dette sv.skapet og tok dette opp med gynekologen på sykehuset.han sa at man helst skal holde seg unna ibux men så veldig farlig var det ikke.han hadde aldri i sin karriere sett noen som hadde blitt skadet av ibux,men det KUNNE skje.
*Kul på magen*ks15/11Fødeklar* Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg har bronkitt nå og får antibiotika for dette. Hatt høy feber de siste par dagene, men både lege og jordmor har sagt at det ikke påvirker babyen på noe vis. Da velger jeg å tro på de:-) Har 10 dager til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå