Gå til innhold

Tilvenningsdager hos dagmamma; Man betaler vel for det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får vel betalt for det, selv om mamman/pappan er der?

Ble så usikker her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man jobber jo, klart man skal ha betalt. Selv om det sikkert finnes foreldre som er tåpelige nok til å tro at de fleste dagmammaer gjør det for moro skyld og utelukkende fordi avkommet deres er så søøøøtt, må vite.

Skrevet

Du setter jo av dagen til det så du skal jo ha betalt ja, men er ikke sikkert de tenker over det....

Skrevet

Vår mamma tok første mnd bare betalt for de timene hun var alene med barnet. Hun gjorde det alltid sånn sa hun (vært dagmamma i 12 år), selv om vi gjentatte ganger sa at hun ikke måtte "fakturere" oss for lite (fikk "regning" hver mnd). Men jeg hadde nå uansett tatt høyde for å betale full pris også første mnd.

Skrevet

Jeg tar dagpris på 250 kr.. men om ungen bare er her en time er det jo litt dumt. Men likevel, det er jo en jobb, og litt spesielt siden tilvenningen skal være på en søndag... (eneste dagen de passet for de)..

Skrevet

Skal de bare ha en times (en dag) tilvenning? Og på en søndag? Er ikek det litt snålt da? Vi hadde tilvenning i 3-5 dager hos vår dagmamma hvor vi gradvis trappet opp timene hun var der alene...

Skrevet

Ungen har vært her 2 ganger allerede, og er ikke skeptisk i det hele tatt.. så han trenger ikke like lang tilvenning:) Regner med at de blir her lenger enn en time da, men..

Ja, jeg syns det er litt rart at dette skal skje på en søndag, men var visst bare da det passet for dem...

Skrevet

Da er det jo greit :o) Så for meg vilt fremmed unge i en time og så alene fulle dager etter det :o)

Skrevet

jeg tar fullt betalt fra de begynner m tilvenning...

antall timer best foreldrene selv...

hadde aldri godtatt en søndag,da må foreldrene faktisk ta seg fri fra jobb...

hadde barnet gått i bhg kunne de ikke kommet en søndag....

Skrevet

AKKURAT det jeg sa også, bare så dum at jeg sa ja med en gang. Men dette blir et engangstilfelle. Og det skal jeg stå hardt på fremover...

Jeg har jo unger selv, og en familie jeg vil ha tid med. Jobben går ikke foran dem:)

Skrevet

fort gjort..

mye jeg skal forandre på i neste kontrakt....

man lærer hele tiden:-)

Skrevet

er det søndag får du ta deg godt betalt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...