klumpen og gullet Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har våknet de to siste nettene med vannvittig krampe i leggen! Noen andre? Hva "mangler" man da? Væske?
Dægern døtte Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Mener det er B-vitamin mangel som gjør at man kan bli plaget av kramper i leggene, har hørt at det hjelper å spise bl.a. bananer, som inneholder B-vitaminer.
vimsesvimsen Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Magnesium er veldig bra for leggkramper! Hør på apoteket.
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hvis man har sånne kramper mangler du magnesium.. Dette får du på apoteket! Hvis du liker melk, så er det lurt å drikke mye melk, er en fin magnesiumkilde! Har hjulpet meg ihvertrfall! Lykke til!
Sunniva78 har to små Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hmm, vet ikke helt jeg... Jeg spiser veldig mye melkeprodukter, yoghurt, ost og melk- hver dag. Men krampene kommer av og til likevel de. Kan jo være noe annet jeg mangler, men ikke magnesium her i gården:-)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 KAN hjelpe med melk, sier ikke at det gjør så det forsvinner helt.. Har ihvertfall fått samme beskjed fra både lege og jordmor ang. magnesium.. Og det fungerer for meg, så er vel verdt å prøve?? Er jo jæ.... vondt å ha sånne kramper!
marinas skatt Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Leggkramper er vanligvis tegn på kalk og eller magnesium mangel. Har aldri hørt at melk skal hjelpe mot magnesium mangel. Sjokolade derimot inneholder endel magnesium. De har magnesiumtabletter på helsekost og apotek.
Miamed4mannpåvei Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg har vert mye plaget med leggkramper. Men nå sover jeg med dunsokker, og har ikke hatt noen antydning til krampe! Fikk tipset her inne. Raggsokker funker også selvsagt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Spis banan,det funka for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå