Gå til innhold

Lønnskrav av mannfolk!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, Hr. Penis, ønsker bedre lønn av følgende grunner:

Jeg gjør hardt fysisk arbeid

 

Jeg jobber ofte på store dyp

 

Uansett hva jeg blir satt til å gjøre, må jeg stikke hodet fram først

 

Jeg får aldri fri (til og med i helgene - når andre slapper av - jobber jeg som regel hardest!)

 

Jeg jobber i fuktige omgivelser

 

Jeg får aldri betalt overtid

 

Jeg jobber i mørke områder, med dårlig ventilasjon

 

Jeg jobber på steder med høy temperatur

 

Jeg er utsatt for smittefare, og kan få alvorlige sykdommer

Kjære Hr. Penis,

Søknaden din om høyere lønn blir avslått av følgende grunner:

Du jobber ikke 8 timer om gangen

 

Du sovner fort på jobben, selv etter korte arbeidsøkter

 

Du følger ikke alltid ordre fra ledelsen

 

Du beholder ikke alltid den stillingen du er satt til, og ofte besøker du andre forbudte områder

 

Du tar aldri initiativ selv, du må alltid bli presset og stimulert før du begynner å jobbe

 

Du forlater alltid arbeidsplassen din tilgriset og rotete etter at du er ferdig med å jobbe

 

Du følger ikke alltid sikkerhetforskriftene, som å gå med fornuftige klær

 

Du klarer aldri å jobbe dobbeltskift

 

Du blir alltid observert med to mistenksomme bager... uansett hvor du går

 

 

 

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...