Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg, Hr. Penis, ønsker bedre lønn av følgende grunner: Jeg gjør hardt fysisk arbeid Jeg jobber ofte på store dyp Uansett hva jeg blir satt til å gjøre, må jeg stikke hodet fram først Jeg får aldri fri (til og med i helgene - når andre slapper av - jobber jeg som regel hardest!) Jeg jobber i fuktige omgivelser Jeg får aldri betalt overtid Jeg jobber i mørke områder, med dårlig ventilasjon Jeg jobber på steder med høy temperatur Jeg er utsatt for smittefare, og kan få alvorlige sykdommer Kjære Hr. Penis, Søknaden din om høyere lønn blir avslått av følgende grunner: Du jobber ikke 8 timer om gangen Du sovner fort på jobben, selv etter korte arbeidsøkter Du følger ikke alltid ordre fra ledelsen Du beholder ikke alltid den stillingen du er satt til, og ofte besøker du andre forbudte områder Du tar aldri initiativ selv, du må alltid bli presset og stimulert før du begynner å jobbe Du forlater alltid arbeidsplassen din tilgriset og rotete etter at du er ferdig med å jobbe Du følger ikke alltid sikkerhetforskriftene, som å gå med fornuftige klær Du klarer aldri å jobbe dobbeltskift Du blir alltid observert med to mistenksomme bager... uansett hvor du går
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hehe, lest den før og ler like godt for det om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå