Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Bare lurer på om den passer? Skal kjøpe ny vinterpose, har lyst på voksiposen - men satt bare her og lurte på om den passer inn i sportdelen på TFK-sportsdelen...
Carnivale Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg har ikke TFK, men vet at det er en vogn som er både lang og bred, så tror ikke det skal være noe problem å få en voksipose ned i den. Om du søker opp tfk på nett, så finner du helt sikkert en side hvor de innvendige målene står...jeg husker ikke detaljene.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg har tfk, og kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem¨å få plass til en voksi nedi der. Bruker ikke voksi selv, men vognen er jo veldig bred, så det går nok bra
It's all about me Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Ikke noe problem, du får nesten 2 voksiposer i den, he he.
Gjest_1001 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Joda, du får voksiposen nedi den.. Har både vognen og posen og det fungerer helt supert. (hehe, har forsåvidt brukt voksiposen i en carena lieback lux, hihi, og med litt trixing og mixing så gikk det og greit, uten ubehag eller klager fra mini ;-) så det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå