Gå til innhold

svangerskaps forgifning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt dette?

har hatt vondt helt øverst i magen noen dager,har gitt seg nå.hjertebank.

har gått opp 3,3 kg iløpet av 5 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er symptomer på svangerskaps forgiftning. Kontakt lege.

Skrevet

Hra ikke hatt det, men var en tur på føden i går pga. andre ting og spurte etter hva som var symptomer. Smerter øverst i magen var ett og hjertebank så ring legen asap!

Skrevet

har vært hos legen,kan være tegn på begynnende svangerskaps forgiftning,skal tilbake på mandag

Skrevet

Hei!

Så fint at du dro til legen. Dette kan være tegn på sv.forgiftning ja. Jeg fikk sv.forgiftning da jeg gikk gravid med mine tvillinger for bare noen mnd siden. Lå 2mnd på sykehuset jeg og var skikkelig dårlig. Måtte forløse barna med keisersnitt i uke 33. Jeg hadde typiske tegn: Masse vann i kroppen, la på meg masse veldig fort, hjertebank, flimring for øynene, hodepine, trykk i brystet som senere viste seg var vann på lungene, høyt blodtrykk, proteiner i urinen. Jeg måtte få vanndrivende på sykehuset og da gikk 30 kg bort på 2 dager. Måtte også ha blodoverføring for vannet i kroppen min hadde gått ut i blodbanene mine. Jeg ble værre etter at barna kom. Nå er det snart 5mnd siden og jeg er fortsatt ikke bra. Har litt proteiner i urinen fortsatt. Ta vare på deg selv og ta kontakt med lege så fort du merker noe forandringer i kroppen din. Jeg er glad jeg lever i dag jeg og at det gikk bra med tvillingene mine.

Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Tusen takk for fint svar:)

Har fått beskjed om og ta det heeelt med ro og tilbake på kontroll på mandag.

Så nå ligger jeg her da med sterke kynnere og "koser" meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...