Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Ønsker tips om en ålreit jordmor i Drammen man kan gå til svangerskapskontroller hos. Nvan og hvor de jobber:) Tusen takk!
mamma&urokråka Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg går hos Anne-Lise Tiedeman Andersen på Marienlyst Helsestasjon. Var bare en gang hos lege, før jeg gikk til henne, og bestemte meg for å bare gå hos henne. Kjempehyggelig dame!
linnini Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jorunn steine nesse ,som holder til på gynekologklinikken er kjempe koselig!
3lisab3th Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg går også hos Anne-Lise på Marienlyst. Absolutt å anbefale!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hei. jeg har gått til flere jordmødre på sykehuset denne gang. Veldig positive erfaringer. Kan nevne spesielt ei ved navn torild. Hun er utrrolig empatisk og god. Har du noe på hjertet, noe som plager deg etc er hun er flott samtalepartner som ser løsninger isteden for problemer. Hun er ettertraktet har derfor ganske fulle lister. Det er for øvrig mange koselige jordmødre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå