Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Min er relativt lavere nå enn før, men er ikke det vel tidlig? Er over 30 uker på vei...
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 min begynte å synke når hodet begynte å feste seg, var vel rundt uke 32 om jeg ikke husker feil....nå henger den imellom bena når jeg sitter, og har mens termin i dag,så håper ikke den synker mer ,for da trenger jeg trillebår for å få den med meg=)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hahaha, ser det for meg ;-p hihii... LYKKE TIL DA =) Spennende tid fremover nå =) Håper du slipper å gå så langt over tida. Lykke lykke til. =)
*Vetlis* Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Min har beg å dette nedover nå bare side i går!!!! Merket at noe skjedde i går, for bevegelsene kjentes så merkelig ut, ikke park, men mer ommøblering kan du si! I går lå hu på tvers under brystene mine, men på kontroll i dag, lå hu med hodet ned mot bekkenet.... Er vel 31 uker? Termin 13 januar ca..... Jeg er 3 gangs gravid, så er vel litt forskjell på om det er første eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå