Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hehe.. kansje dere burde skaffe dere en slik en ??? =) =) Det vet jeg at jeg kunne trengt iallefall hihihi;) Her glemmes alt og ingenting.. huff.. hver dag bruker jeg MYE tid på å lete etter ting... Her en dag brukte jeg sikkert 20 min på å lete etter en bag som sto rett foran nesa mi.. MIDT på gulvet..GÅR DET ANN?? ja.. tydligvis;) Og jeg glemmer jo nesten ALLTID når lilletutta fikk mat sist.. og hvilken side jeg ammet på??!! DET er alltid et eventyr å huske .... huff.. Er ekstremt vimsete av meg fra før av.. så denne ammetåka hjelper ikke akuratt;) ;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 haha SNAKKER om ammetåka:P her glemte jeg jo å legge linken til... hahaha.. *ler* .. huffameg.... https://loevebarna.keysecure.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/mothers-minders-armband
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 dytter litt;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 dytter litt igjen.. den raser jo så fort nedover jo :P
77modell Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Hehe er det jeg eller du som er på jordet!!!!! Hva trenger jeg på den siden da? Er bare masse bebi utstyr.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Det kommer med et mellomrom på slutten som ikke skal være der. slutten på linken skal være ---armband. Sånn armbånd hvor du stiller inn når du ammet sist, just in case du er helt på jordet ) Jeg hadde ikke selv, men skrev ned i begynnelsen når jeg ammet og hvilken pupp jeg sluttet på sånn at jeg kunne begynne på den neste gang eller var det omvendt??
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 hmm.. linken d var noe galt med.. så du er ikke på jordet:P https://loevebarna.keysecure.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/mothers-minders-armba nd skal være denne linken alså.. grr... ellers så søker du inne på siden etter: Mothers minders
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 ahh takk.. DET var feilen:P https://loevebarna.keysecure.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/mothers-minders-armband sånn.. nå skulle den vel funke???? =) =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 grr den lagrer seg bare feil her alså.. :( men bare ta vekk mellomrommet...
77modell Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Fant det ivertfall:) Ja det spørs om det blir et sånt et, hihih. Jeg har SÅ teflon hjerne at det er skummelt............
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2007 hehe ja sitter å vurderer om jeg skal bestille meg et sånn et rosa til 49,- ... kunne ha trengt et slik et;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå