Gå til innhold

FOR ALLE DERE I AMMETÅKA!!!!!!!

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. kansje dere burde skaffe dere en slik en ??? =) =)

Det vet jeg at jeg kunne trengt iallefall hihihi;)

Her glemmes alt og ingenting.. huff.. hver dag bruker jeg MYE tid på å lete etter ting... Her en dag brukte jeg sikkert 20 min på å lete etter en bag som sto rett foran nesa mi.. MIDT på gulvet..GÅR DET ANN?? :P ja.. tydligvis;)

Og jeg glemmer jo nesten ALLTID når lilletutta fikk mat sist.. og hvilken side jeg ammet på??!! DET er alltid et eventyr å huske .... huff.. :P

Er ekstremt vimsete av meg fra før av.. så denne ammetåka hjelper ikke akuratt;) ;) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt;)

Skrevet

dytter litt igjen.. den raser jo så fort nedover jo :P :P

Skrevet

Hehe er det jeg eller du som er på jordet!!!!! Hva trenger jeg på den siden da? Er bare masse bebi utstyr.

Skrevet

Det kommer med et mellomrom på slutten som ikke skal være der. slutten på linken skal være ---armband. Sånn armbånd hvor du stiller inn når du ammet sist, just in case du er helt på jordet :o)

Jeg hadde ikke selv, men skrev ned i begynnelsen når jeg ammet og hvilken pupp jeg sluttet på sånn at jeg kunne begynne på den neste gang eller var det omvendt??

Skrevet

grr den lagrer seg bare feil her alså.. :( :( men bare ta vekk mellomrommet...

Skrevet

Fant det ivertfall:) Ja det spørs om det blir et sånt et, hihih. Jeg har SÅ teflon hjerne at det er skummelt............

Skrevet

hehe ja sitter å vurderer om jeg skal bestille meg et sånn et rosa til 49,- ... kunne ha trengt et slik et;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...