Gå til innhold

1.uke til IKM (14 nov). Hvordan holder dere motet oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har sambo sagt har skal bort i helga, og det er da jeg skal teste. Kommer til å bli kjempelei meg dersom jeg får en negativ test, og har egentlig begynt å grue meg litt... Må sitte der helt alene og vente på svaret... tenk hvis tr kommer. Da har jeg gleda meg til noe som ikke var der likevel..

Hva tenker dere om uka som kommer? Når skal dere teste?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ikm 13 nov og tenkte og ta en test imorgen, siden jeg ikke har følt meg helt i slaget. Mye magevondt, tung i hodet, sliten og trøtt.

Kan jo være andre årsaker en at jeg er gravid, men tenker jeg tar en test i morgen tidlig.

Tok en test tidlig i forige pp også, men de ble¨negative.

Satser på at det klaffer for oss nå.

Lykke til, si ifra hva testen blir da.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut til jeg kan teste. Skulle så gjerne ha testet nå jeg, Vet ikke hvordan jeg skal holde ut..

Ønsker dere begge lykke til.

Skrevet

Hei AL78

Når har du ikm, og når har du tenkt å teste.

jeg sprekker imorgen tidlig jeg:)

Du får ha lykke til du også

Skrevet

Jeg har IKM ca. 15.november. Har dere noen symptomer?? Jeg tenkte å test over helgen! Håper, håper...

Skrevet

Holdt ikke motet oppe jeg.... ville vite så testet idag og var negativ, men sånn er det jo når man tester for tidlig. Har IKM 12nov og TR kommer nok dag :o(

Skrevet

Sommerbris

Jeg har ikm 14 nov. Tester på lørdag tenkte jeg.. Er vel det lengste jeg klarer å vente...

Skrevet

Det er skikkelig vanskelig å vente altså... Jeg testa på tirsdag, men det var jo alt for tidlig og den var selvfølgelig negativ. Skal teste lørdag morgen tenker jeg=) Hvis den ikke blir positiv tester jeg på tirsdagen igjen.

Mine symptomer til nå er:

- Har for noen dager siden hatt veldig ømme brystvorter, men de har roet seg litt nå.

- Fryser veldig lett.

- Litt kvalm

- Problemer med fast/løs mage

- Oppblåst mage

- Liknende menssmerter i går kveld når jeg la meg

- Beina mine "sovner" hele tiden(vet ikke om det er et tegn).

- Hodepine

- Veldige humørsvingninger (sambo er helt oppgitt! Jeg gråter og ler om en annen)

Hvordan er det med dere da? Skal vi lage en "teste liste"?

Ønsker dere alle lykke til, dette blir kjempespennende! Håper mange av oss er her inne lørdag morgen slik vi kan ha noen å dele gleder/sorger med=)

Skrevet

08.november

09.november

10.november

Sommerspire 08 (1.pp)

11.november

12. november

13.november

14. november

Skrevet

Hehe, andre som har samme "problem" som meg som også føler dorullene i huset forsvinner raskt?? Jeg går på do HELE tiden!...:) Krysser fingrene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...