Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 har en sønn på snart åtte uker....han har vert veldi uroli hele tida.Små gråter og sutrer i søvne hele natten og sov aldri mer en 1 time om gangen.Etter 4 kiropraktor timer sover han mye bedre og ting går ganske greit. Problemet er at han har en skrikeperiode på kvelden som varer i 2 timer ca.Han starter altid å gråte når vi går på soverommet og da hjelper ingen ting.Så vi lar han gråte....så går eg bort til senga hans og stryker på han...legger meg igjenn så starter han igjenn. Venter da ei stund for så å gå bort å løfte han opp og trøste litt.Men man kan jo si at hen gråter seg i søvn...men det gjør han jo uansett hva eg gjør....blir så usikker for det er liksom det eneste som hjelper å la han skike seg ferdi....Han har sovet i senga vår hele tida men no har eg klart å få han til å sove åleine men ungen skriker uannsett. Når han sovner går det greit sover ca 3 timer så mat og så 3 timer igjenn
Willy Wonka Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror jeg ville holdt han inntil meg hvis jeg var deg. SElv om han sikkert skriker da også, så føles det tryggere for han å være nær deg. De trenger masse nærhet. Bare mitt råd. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå