Nummer tre <3 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg står mellom disse: *Møllers total, også tar jeg folat ved siden av *Gravid fra Nycomed *Alt i ett for gravide og ammende fra Vitaplex (hvis jeg finner ut hvor jeg får kjøpt disse) Noen som skal ta noe annet eller noen av disse? (her jeg jeg på planlegger'n skjønner dere, må få ventetiden kortere..)
vimsesvimsen Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg skal prøve fra januar, og jeg tar Gravid fra Nycomed sine. I tillegg tar jeg Omega 3. De er jo ganske dyr de der vitaminene, men jeg bestilte noen pakker på nettet og der var det minus 30 % akkurat da, så kan være lurt å følge med om det blir på tilbud =) Lei av å vente jeg også. Synes liksom ikke jeg får gjort annet. Går bare rundt og tenker (sikkert for mye også!) Men nå er det jo ikke så lenge til januar da. Er bare litt redd vi må vente enda lenger. Venter delvis på klarsignal fra legen....
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg tar Gravid fra Nycomed og Omega 3 i tillegg, og skal forhåpentligvis også begynne prøvingen på nyåret. Syntes det var like greit å begynne med en gang jeg, hehe...
AO3 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg tar Omega-3 Multi fra Nycoplus og Folsyre 400mg i tillegg. Jeg er litt overtroisk, så jeg skal ikke ta et kosttilskudd som innebærer ordet "gravid" før jeg faktisk er det. *hehe*
1222 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg tar complete, kombinert omega3 og folsyre. Tror det er ok.
Nummer tre <3 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 det jeg syns er vanskelig er at Alt i ett ikke har noe A-vitamin og Møllers total ikke har kalsium.. så da må man liksom ta dette ved siden av! Ser ut som Gravid og litt ekstra omega 3 kanskje er best.. dere som skal ta Gravid, skal dere bruke den gjennom hele svangerskapet? det som er viktig for meg er jo at jeg får med meg alt jeg burde ha...
Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Hei du. Jeg er jo prøver nå. Begynte først med gravid fra nycomed, men disse er relativt dyre om du ser på hvor mange tabletter som er med. Har brukt opp to av tre brett allerede, og rota bort det tredje. Brukte altså ikke engang en måned på disse to brettene da. Dessuten syns jeg de er litt ekle å svelge. Har bestemt meg for å vente med disse til spiren sitter nå. Så nå har jeg kjøpt meg en boks med folat også tar jeg triomega(omega 3+kalsium+d og e-vitamin) sammen med folat i prøveperioden. Det finnes jo et hav av muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå