Gå til innhold

Blir nok her en stund til gitt: GAME OVER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som var snille og svarte meg i går angående svak positiv og påfølgene negativ gravitest, tusen takk. Her er en liten oppdatering. Har fremdeles litt syptomer, men tempen sank en god del i dag morges (0,20 grader) og jeg ser nå at jeg begynner å spotte litt.

Da har jeg nok altså hatt en kjemisk graviditet . dessverre. Har bare gått ca 4 dager over IKM. På den positive siden har jeg aldri noen gang før fått noe slags utslag på testene, nå har jeg i hvert fall tro på at det kan lykkes!

Hvis det blir ekstra smertefullt med mensen denne gangen kommer jeg til å bare gå hjem og legge meg under dyna og synes synd på meg selv en liten stund. Blir liksom litt bedre etterpå når man gir seg selv lov til å være skuffet en dag.

Til dere andre som også er på vei over i ny pp: Vi får satse på med friskt mot, en vakker dag sitter vi også der med et sterkt lite frø som vokser og trives!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var leit å høre, ikke noe kjekkt. Vi får stå sammen om en ny pp. Nå vet du vertfall at du kan bli gravid

Skrevet

Ja, det er jo faktisk en fin ting å ta med seg til neste pp :)

Var jo ikke overraskende egentlig, så jeg føler jeg var litt forberedt.

Håper vi får det til snart begge to (pluss alle de andre jentene her inne selvsagt).

Skrevet

Huff, det var trist å høre:-(

Men som " Tryne" skriver: du vat at dere kan;-)

Lykke til videre:-)

*klem*

Skrevet

Uff så Trist!!!

Blir med i "klubben"... TR har kommet her også.. 5 dager før IKM. Men det positive er jo at jeg kanskje får litt kortere syklus!

Er bare såååå lenge til neste EL!!!! Gikk og telte ned til helgen (10/11) for å teste. Men det trengs jo ikke nå :(

Blir eeeenda mer venting og nedtelling.. :(

Litt deppa jeg.. hadde sååå troen på at den satt denne mnd!

Jaja.. over i 5pp..

Skrevet

Trist å høre. Vanskelig å trøste når man blir så skuffa. Jeg sender en stor klem! Håper du snart ser lysere på det! Du KAN bli gravid. Håper det blir snart! Hadde vært verdens beste julegave eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...