mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hei idag før jeg fikk meg noe mat hadde bare tatt 1 glass vann! blir jeg brått kvalm og må gå til toalettet!!! og kaster opp!! er i uke 17 nå og har ikke vært noe kvalm eller kastet opp tidligere i svangerskapet!!!! eneste har vært veldig var på lukter!!! flere som har hatt det på samme måte!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg har heller ikke vært noe kvalm, men jeg kan ha sittet ved middagsbordet og plutselig kjent at jeg må kaste opp, så har det endt med at hele middagen har kommet opp igjen. Dette har skjedd ca 4-5 ganger fra ca uke 12 til 16. Og etter jeg har kastet opp kan jeg spise igjen uten at det kommer opp igjen, rart. Er i 21 uke nå og nå er det en stund siden det skjedde sist.
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 hei ja akkurat sånn hadde jeg det å ja!!! vet du hva det du får??????(kjønn)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hei! jeg er snart i uke 16, og har ligget rett ut i 4 dager nå med oppkast. trodde først d var kraftig omgangssjuke, men nå begynner jeg å tvile på det. jeg har heller ikke kastet opp tidligere i svangerskapet. har fått time til legen, men ikke før i morgen... er jo litt bekymret når det varer så lenge.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jordmor mener det er ei jente. Blir spent å se!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 morro enda flere tegn på at det kan være jente i magen min!!! vennina mi som er 4 barnsmamma med 4 jenter syns det begynner å ligne mer og mer på hennes svangerskap og ho trur jeg får ei tulle. også har jeg blitt spådd og da stod det jente så da blir det spennende å se hva det blir!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå