Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Ser det er ett innlegg om hajs her ! Sånn litt på ytterkanten til det innlegget - Mener da jeg bodde i usa at en del delstater legaliserte hasj röyking for enkelte typer alvorlige kreftsyke da det visst nok skulle lindre smerter. Ellers må jeg si at jeg er helt imt narkotika.
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Nå skjønte jeg ikke helt hva du spurte om, men ja, det stemmer som du sier at cannabis er tillatt til medisinsk bruk flere steder.
TurangaLeela Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Har hørt det er det beste for de som har MS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå