Gå til innhold

Uff nå drar vi til legen med lilljenta igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på dag 5 med oppkast og diare hun er så veldig bleik og slapp. Ingenting får vi i henne bare noen super drikke nå og da. Trur fortsatt ikke hun er dehydrert, men hun er så slapp og bleik. Jeg blir så redd for henne.Vi var på legevakta om mandagen og de ville se det an.Men nå føler mammahjertet at noe ikke er som det skal ;o((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Når mammahjertet føler at ting ikke er som det skal, så er det det som er viktig;-)

Dra til legen dere, og god bedring til snuppa!!! :-))

Skrevet

Det går helt grusom omgangssyke nå! Hadde det i over en uke selv, er fortsatt ikke helt frisk, har gått over 2 uker nå. Lå å spøy i en hel uke, klarte ikke holde på et glass vann engang :-S snakket med lege og han sa at han aldri hadde sett det så ille før, var mange som hadde ringt og vært redde for at de hadde blitt smittet av oslovannet fordi de hadde hatt omgangssyke så utrolig lenge.

Lykke til hos legen med snuppa de! Går nok fint skal du se :)

Skrevet

Takk, ja liten er jo ikke akkurat så veldig stor fra før da, og trenger all næring hun kan få. Hun har liksom ikke noe å ta av når slikt skjer. Oslo vannet har hun ikke drukket av siden vi bur i Trøndelag, men hardt må jeg si hun har fått det, hvis det ikke er noe annet galt.

Og dette lille jentebarnet gjør moren sin så redd, så redd, pga alt vi hvar vært igjennom.:o((

Skrevet

Ja jeg forstår godt at du er redd! Er helt grusomt når de små blir syke, og med historien til vesle frøkna de så hadde jeg blitt redd bare hun hadde fått rennende nese omd et var mitt barn. Men som sagt, det er antagelig ikke noe farlig! det var jo ikke noe med vannet i oslo, så legen mente det bare har vært et fryktelig magevirus som har herjet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...