Gå til innhold

Til Gran Canaria med 5 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til syden om ca 2 uker. Har skrevet en lang liste over hva vi skal ha med, men er red for å glemme viktige ting. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg må ha med til sønnen min. Eventuelt gode tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var der nede da snuppa var 3 mnd.... alle produkter som vi har her i norge selges på bla spar butikker.... bleiene varierer, men er ikke så mye dårligere enn våre....

men nan og diverse annen mat er den samme.... hvertfall nestle...

håper dere får en strålende tur og er en liten smule sjalu jah....=)

Skrevet

vi reiser om tre uker med ei på 4 1/2mnd. Kan ikke du legge ut din liste? Er så usikker på hva jeg skal ta med..

Skrevet

De har det aller meste i Spania som i Norge av det du måtte ha glemt igjen hjemme, men det husk: solkrem, badebleier, solhatt, teppe, varmere klær til kvelden, stikkpiller paracet/temp.måler. Dersom du ammer kan det være lurt å amme ved take-off og landing, evt gi flaske/ smokk. Nesespray først dersom litt tett i nesen. Et teppe og litt leker til flyet er lurt, dersom han ikke sovner av flyduringen og sover hele veien da. .-)

Og husk PASS til ham.

God ferie!

Skrevet

En ting jeg alltid har med meg er vannkoker og termos.

Mulighetene til å varme vann er ikke alltid like bra. Så vi kokte vann på rommet og hadde med til alle måltider. De var vi sikker på at det var rent og skikkelig kokt.

Skrevet

VI var der med datteren vår da hun var 8 mnd, og vi hadde med grøt og middagsglass. Litt variert hva de har av mat osv til små der nede, så vi helgarderte. Dermed trengte vi heller ikke lete, men de stedene vi tilfeldigvis så at de hadde nestle var det ikke samme som hjemme. Bleier kjøpte vi på apotek, og de var dårligere og dyrere enn her hjemme. Dette er 2,5 år siden. Vi hadde også med nan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...