Gå til innhold

noen med erfaringer på natteskrekk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt her som har slitt med natteskrekk siden han var ett par år og nå er han 8.. det virker som det kommer når han er sliten eller når det skal skje noe spes. som feks. natt til 17, bursdag osv osv..

Noen som vet om det er noen man kan gjøre for at dette skal roe seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte med junior her. Han er 6 år. Kommer som du sier ofte når det er "noe ekstra", men har desverre ingen gode råd til deg. Trenger noen selv;-)

Har er det veldig opp og ned hvordan det forløper seg, men som regel hører vi at han gråter. Da er han enten inne på rommet sitt eller han har gått på badet......uten å være våken. Må ta han med ned i stua for å få kontakt med han.... Og han husker ingenting morgenen etter:-)

Skrevet

jeg har i flere år trodd at han har hatt mareritt jeg for han virker liv redd og gråter og er redd. går rundt og rundt og virker som han prøver å komme seg unna noe.. peker og tar etter ting vi ikke ser.. er skikkelig skremmende. og han er gjennom svett. men nå etter å ha leste noen få linjer om natteskrekk har jeg insett at det nok er dette. siden det oppstår ca en time eller to etter han har sovnet og han husker ingenting når han våkner..

Skrevet

Det høres nesten ut som vår sønn he, he. Han sier mye rart og er innimellom ganske så festlig faktisk.......uff:-)

Skulle gjerne visst om vi kan "gjøre noe" med det......;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...