Gå til innhold

Flere enn meg som synes det er leeeenge igjen?


Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

Åh, jeg begynner liksom å bli litt utålmodig nå. Skulle ønske november bare ble ferdig... Desember er jo koselig. Januar skulle jeg gjerne tatt vekk fra kalenderen. Også: FEBRUAR! Evig lenge til jo...

 

Hadde kansje vært bedre uten bekkenløsning og 100% sykmeldt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... :)

De neste 2 mnd kommer til å gå fort skal du se! :) For tiden fram til jul går bestandig fort! :)

Men "gruer" meg mer til januar og februar ja! Tror de to mnd komer til å gå saaaaaakte! ;) hehe....

Er hjemmeværende jeg også med bekkenløsning! :) Får da dagene til å gå på en eller annen måte allikevel! ;) hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Det er kjempelenge igjen! Trives jo veldig godt med å være gravid (har heldigvis sluppet unna de verste plagene til nå), men er så nysgjerrig på denne lille. Rekner samtidig med at jeg kommer til å savne sparkene litt når fødselen først er over. Blir kanskje litt vemodig det også?

 

Tre måneder igjen nå, men ser for meg at den neste måneden kommer til å gå fort. Har nemlig eksamen i desember :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA lenge igjen ... Men min situasjon er nok litt spesiell.. Jeg har det siste året gått 23 + 24 uker(nå ser det ut til å gå bra) gravid uten å få noe igjen for det......... så jeg føler at svanngerskapet mitt er på lengde med en Elefants. Og det er fremdeles 16 uker til jenten min kommer.

Gleden over å få et levende barn er så stor at du sansynligvis ikke vil savne sparkene. Føles bare som om du er blitt veldig slank igjen...He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...