Gå til innhold

Flere enn meg som synes det er leeeenge igjen?

Anbefalte innlegg

Åh, jeg begynner liksom å bli litt utålmodig nå. Skulle ønske november bare ble ferdig... Desember er jo koselig. Januar skulle jeg gjerne tatt vekk fra kalenderen. Også: FEBRUAR! Evig lenge til jo...

Hadde kansje vært bedre uten bekkenløsning og 100% sykmeldt:)

Fortsetter under...

Hehe... :)

De neste 2 mnd kommer til å gå fort skal du se! :) For tiden fram til jul går bestandig fort! :)

Men "gruer" meg mer til januar og februar ja! Tror de to mnd komer til å gå saaaaaakte! ;) hehe....

Er hjemmeværende jeg også med bekkenløsning! :) Får da dagene til å gå på en eller annen måte allikevel! ;) hehe... :)

Jaaa! Det er kjempelenge igjen! Trives jo veldig godt med å være gravid (har heldigvis sluppet unna de verste plagene til nå), men er så nysgjerrig på denne lille. Rekner samtidig med at jeg kommer til å savne sparkene litt når fødselen først er over. Blir kanskje litt vemodig det også?

Tre måneder igjen nå, men ser for meg at den neste måneden kommer til å gå fort. Har nemlig eksamen i desember :(

JAAAA lenge igjen ... Men min situasjon er nok litt spesiell.. Jeg har det siste året gått 23 + 24 uker(nå ser det ut til å gå bra) gravid uten å få noe igjen for det......... så jeg føler at svanngerskapet mitt er på lengde med en Elefants. Og det er fremdeles 16 uker til jenten min kommer.

Gleden over å få et levende barn er så stor at du sansynligvis ikke vil savne sparkene. Føles bare som om du er blitt veldig slank igjen...He he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...