*teresa* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 gir dere tran til babyen? Jeg har lyst til å begynne, men når de gulper å det kommer opp på klærne så er det jo håpløst å få bort å det lukter jo j.vlig om det ikke blir skiftet med en gang...
Gjest Ut på tur Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Vi skal helst gi tran eller d dråper fra de er 4 uker. tran anbefales det å gi når barnet ikke har klær på. tranflekker er vanskelig å få vekk. vi har et gulpebarn så vi gir d dråper
Alba44 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Gir gutten min tran hver dag samtidig med frokosten. Bruker store gasskluter da og de fanger opp event. søl og gulp. Han er straks 5 mnd og tranen har enda ikke ødelagt noen klær, men gassklutene er fulle av flekker da
sofen78 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg bruker en smekke, og gir han litt mat etterpå, slik at tranen ligger nederst i magen når han skal gulpe. Men vet ikke helt om det fungerer heelt godt, han blir jo litt sint når han får ekkel tran istedenfor mat når han er sulten. Jaja, er vel bare å prøve seg litt frem.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Vi gir tran til kveldstellet. Om han gulper da får han kun tran på pysjen evt sengetøy og jeg synes ikke det gjør noen med flekker på de steder som ikke "synes". Da slipper han å bruke body på dagtid som ser møkkete ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå