Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 kjennes akurat ut som når en er stiv i noen muskler,sån vondt er det helt nede i magen..hvorfor?å hva er det for?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Fordi at musklene der nede blir tøyd og bøyd på akkuratt nå, og da blir man stiv! Helt normalt :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 aha,ikke domt egentli:)hehe... takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå