Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Synes min er så stille, det er langt i mellom dager der jeg kjenner henne mye, men ellers kjennner jeg henne hver dag. Ser så mange her inne som skriver at de små er så aktive, blir litt bekymret...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 hun her er ganske aktiv...kjenner henne litt på formiddagen og etter vi har spist middag...så er det stille til kvelden å da er det masse aktivitet ...åsså ett vanli hardt natta spark etter jeg har lagt meg ...
Axus' girlfriend Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Det er litt periodisk her. Var en periode på omtrent 14dager hvor jeg kjente aktivitet og spark hele tiden, spesielt på kvelden når jeg slappet av. Nå er vi i en roligere periode, kjenner så vidt spark i ny og ne. Men tror den lille har flyttet på seg, kjenner liksom sparkene svakere og lengre inn i magen!Så variasjoner tror jeg er normalt:)
BlåklokkaVest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg venter nr 3. Kjenner spark 3-4 ganger om dagen (Da holder det på et minutts tid). Det vil si: når babyen ligger med ryggen ut mot magen kjenner jeg det omtrent ikke i det hele. Kjenner antydning til "romstering" der inne, men ikke tydelig spark. Etter å ha gått gravid 3 ganger kjenner jeg det godt igjen, og ser at jeg kjenner denne "romsteringen" bedre og bedre for hvert svangerskap. Det er nok ikke usannsynlig at det er det som skjer med deg også, men at du ikke kjenner det så godt. Kan du ha morkaken på fremsiden? Det kan også gjøre det vanskelig å kjenne spark på deler av magen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg har ikke morkaken på fremsiden. Så det kan ikke være det....
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Alle barn er forskjellige og det gjør deg bare bekymret å sammenligne deg med andre. Noen barn er rolige andre er aktive, og aktiviteten kan variere mye fra uke til uke. Det er heller ikke unormalt å ikke kjenne liv hver dag så tidlig i svangerskapet. Kanskje ligger hun med ryggen ut mot magen din og sparker inn i morkaken, da vil du kjenne lite eller ingenting til sparkene. Så lenge du kjenner liv er alt som det skal være.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Heisann. Er 21 uker på vei nå, jeg. Var akkurat inne på en info side som gjelder disse ukene. Der sto det at man skulle ikke være bekymret om man ikke kjenner liv hver dag ennå....men om seks uker skal man kjenne liv hever dag....da er det en regel sto det. Det har med hvor stor plass barnet har i livmoren o.l. Så ikke vær bekymret. Jeg har kjent ganske mye aktivitet i går og i dag....men før det var det lang tid imellom hver gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå