Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 vett noen hvor jeg kan finne bilder av hjemmelaget bordkort? har lyst å lage selv..
Mamman til M&E Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Vet ikke det men vi skal lage bordkort av hjerter i tre. Vi skal male dem og pynte dem og så skal vi ha et kort som festes på. Dette er hjerter som er beregnet som bordkort. Jeg fikk ideen i en konfirmasjon og de var kjempefine :-) og litt romantisk da :-)
Hjertefamilien Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Vises ikke så godt på bildet egentlig, men laget mine selv og de ser du i albumet.. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/496610 Lys grå papp, to sølvringer, navn skrevet med hvit tusj, og ett stempel med blank embossing pudder av en bryllupskake... Sølvringene ble klippet fra en "spiralsølvtråd"..
Vannmann35 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 www.panduro.no Skriv "bordkort" i søkefeltet, så får du opp masse linker. Klikk på disse, så ser du mange eksempler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå