Gå til innhold

Ok, så jeg bare MÅTTE spørre ham...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld da vi hadde lagt oss dristet jeg meg frampå med et spørsmål. Jeg spurte om han syntes jeg var flink til ikke å mase. Tok litt tid før svaret kom, men joda, det syntes han. Så spurte jeg om han syntes det hjalp, og da sa han, kanskje, litt etter litt. Han hadde ikke en sånn stemme som inviterte til flere spørsmål så jeg bare sa: fint, det er godt å høre.

Så sa vi ikke noe mer om det.... Og nå er jeg redd for at han skal synes at det var masing.... men jeg orker ikke spørre om det var masing for da blir det i ALLE FALL masing. Så jeg får heller ta det som et godt tegn at han sier, litt eller litt.

Hmf :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du er kjempe flink jeg! Som greier å stoppe etter en stund... Jeg greier ikke.. Og sambo må stoppe meg...

Men nå har det kanskje hjulpet meg! =)=)=)

Stor klem til deg frøkna!

Skrevet

Tror ikke han så på det som masing, men som en bekreftelse du ville ha. Jeg er imponert over hvor flink du er! Gutter er jo enkle, men på den andre siden, de er mye mer reflekterte enn vi tror også :)

Jeg klarer ikke å slutte å mase, vel, er ikke konstant mas, men temaet dukker opp nesten hver dag, heller i form av hinting, haha.

Spurte i går om han ønsket seg farsdagsgave, han sa da: Hæ, hvorfor det? Da sa jeg: fra dyret vårt vel! Hihi. Han smilte litt da..

Ellers sa jeg i går: hvordan kunne du tenke deg permisjonstiden? Han hadde ikke svar på det, han vet vel ikke at mannen får engang.. hihi.. men synes en kollega av meg var veldig heldig som fikk 4 måneder. Og så sa jeg: det må bli din oppgave å hente og levere i barnehagen, du kan jo bare slippe ungen av nedi veien her, og overlate ungen til **** (En venninne av meg som jobber i barnehagen som er like ved). Ja sa han da. Så spurte han om han ikke synes jeg var litt søt som spurte om slikt: Joda sa han og smilte :)

Og ikke nok med det, jeg har også nevnt foreldresamtaler; om han kunne tenke seg å gå på det. Da sa han: Ja, hvis jeg måtte så... Så sa jeg: så du mener jeg skal ta den oppgaven? Da sa han: Er det ikke vanlig at begge går da? Hihihi...

Vel, dette er jo egentlig hakket verre enn mas, det ser jeg først nå, haha, dette kalles vel nesten for press, mohaha :)

Ler meg skakk her jeg sitter: Bare Ine er gal.

Og btw; i går kjøpte jeg noen julegaver, blant annet bildebøker med lyd i og et spill "Mine første ord" med kort og greier. Viste til ham og introduserte bøkene for dyret. Haha. Jeg er gal... I know :) Fine presanger blir det (mulig jeg beholder en bok selv haha)

Skrevet

Herremin, Ine. Han mannen din er jo helt utrolig tålmodig da. Og mye mer klar enn jeg føler min noen gang kommer til å bli! Hadde jeg sagt sånne ting her i huset hadde han pakka tingene sine. Feks foreldremøter tror jeg ikke han kommer til å ville diskutere før kvelden før de faktisk skal skje...

ja ja, en dag er det vel min tur og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...