Forskeren Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hvilken str har dere? Tenker å bruke det i sprinkelseng. Lar dere baby ligge direkte oppå? (Hva med tiss/bæsj, oppkast?)
mamazon <3<3<3 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror jeg kjøpte den største størrelsen, passer perfekt oppi sprinkelsenga - bruker den i vognbagen også, og til å ligge på på gulvet når vi er på besøk. Er noe av det jeg er mest fornøyd med å ha kjøpt. Mini ligger som regel tullet inn i pledd oppå, ellers bruker jeg en flanellsklut under for å beskytte mot lekkasjer. Litt gulp har det blitt, men det vaskes av med en klut. Kan også kjøre det i maskin på 30 grader, men har ikke gjort det enda.
Sylteflesk Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Vi har det nest største. Passer fint i senga, hadde det også i vognbagen før vi gikk over til sportsvogn. Hun ligger rett på skinnet. Har vært mye gulp på det, tørket av med våt klut. Tisseuhell har vi kanskje hatt et par ganger, aldri bæsj. Men det meste preller av, bare man tørker av før det tørker helt inn. Vi har vasket det to ganger i maskin på ett år, lufter det innimellom.
Lisa81 blittmamma! Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vi legger snuppa rett oppå, men en klut under hodet hvis hun nettopp har spist. Det gjør ingenting om det kommer urin på, for lanolinet i skinnet gjør det selvrensende. Det er det beste kjøpet vi har gjort! hun ligger på det i senga, vogna, gulvet overalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå